Tuesday, November 9, 2010

..xsehat kerr??sakit ker??

Assalamualaikum.....

haaa.....!ari nih ak xg kje...lalalala~~(bOngOk!!)hahaha!
hmmm...,,sbbnyer ak sakit lam tekak nih,pedih2! ntah sbb pe lam 2,3 ari nih ak syik skit tekak jerk...nk ckp sbb huha huha kt stdium pn cm xmsuk akal...kn dh lame game abeh,sape mnang?sape mnang?hahaha..

so d pndekkn crita,td ak pg la klinik kasi itu doc cek pe kne ng tekak ak nih...lau kOrUnk nk tau,area umh ak nih xde klinik melayu,yg de cina ng india jerk...xksah lah cina ke india ke jnjy dpt MC!hahaha..tu jerk matlamat ak nk g klinik sbnarnyr,bkn nk ubt sgt pn...yelah,kje dh pOnteng,kne r de MC...xkn syik nk UNPAID LEAVE jerk,mkn meg r nty ak..heh..heh..pas2 msuk la ak lam blik doc......
lam blik doc tu skripnyr lbih kurang cmny lahh  :

doc : hallo,sila duduk...
aku : terima kasih..
doc : k,u sakit apa?
aku : sakit tekak doc..sakit lam tekak,nk telan air liur pn sakit
doc : owhh...sakit tekak..berapa lame dh sakit ni?(sambil amek tOuchlght)
aku: emm,,dh 3,4 ari dh sakit ni doc..(lam aty ckp doc ny msty nk suluh ak pnyr tkak nih,ngrr.......)
doc : ok,saya nk tgok tekak u mcm mna..boleh u bkak  mulut x?
aku : ok....(nahh..ak pn bkak la mulut,nganga2!!!hahaha...dh r touchlght bsr gilakk!!)

yg ak xthn nk gelak sal doc ni tme dy cek thap pnafasan ak........dy suh ak tarik nfas kn,blum smpat ak nk trik lgikk dy dh ckp ok....pas2 kt blkang ak lak,sma cm2 gak...blum pape dh ckp ok,ak trik nfas xabeh ag dh ok..ok..ok..!!siOt jerk doc nih...(lam aty ak ckp doc nih cpt2 nk g berak r tu en..en..en..)hahaha!!

sambung..sambung....
doc : sebelum ni u ada buat itu pembedahan x?
aku : xde..
doc : u ada masalah elergik x?mcm gatal2 ke...
aku : xde..
doc : u ada gastrik x?
aku : xde..(byk lak tnyer doc nih..smbil mata tgOk kt MC~~hahaha)
doc : u hisap rkok kn?sehari berapa batang u hisap?
aku : ye2 sy isap...hmmm,lbih 10 btg kot..(alamakk!!)
doc : ok..saya dh 2lis ubt tuk u ni,nty pembantu sy akn bg ubt2 ni kt u...u nk MC tuk hari ni kn?
aku : ye2 tuk ari ni...(yesssss akhirnyr MC.........)haha
doc: ok,nti kalau sakit x ok jgak u blh dtg lagi jpa sy..
aku : k tEmkiu doc...(lau dtg pn ak nk MC jerk xnak ubat!!)hahaha


ny la MC yg ak tgu2 kn......!! kn betol bos sy xsehat smalam,tgOk MC nih haaa....(ayat nk ckp kt bos sok)hahaha!!


haaa ni lak resit,leh la ak claim hujung bln nih!jgn marah yer bos..hahaha.........lalalala~~~~

1 comments:

Comot said...

perlu ke cmtu..? haha..
hisap lah rokok tu byk2 ea..