Saturday, October 9, 2010

09/10/2010~~

Assalamualaikum.................................................................
Alhamdulillah, pada tarikh  09/10/10 lebih kurang pukul 4 pagi aku berjaya create blog nih...setelah lama hajat aku tertangguh nak ade blog,akhirnyaaaa.........hahahaha..
Kenapa aku nak sangat ade blog nih??sebab aku pun macam org lain gak,ade cerita sendiri...............nak kongsi2 cerita,pengalaman,pape lagi lah..hahaha....Tapi pada tarikh ni jugak lah macam2 benda yg berlaku kat aku,de yg sedih n de yg happy...biasala kn,semua org de masalah masing2, benda 2 xdapat kita elakkan....,pe yg boleh buat,selesaikan masalah 2 ng cara yg terbaikk......

CINTA???!!
Aduhhhh......aku paling lemah semangat lau member2 aku tnya sal hal nih..............lau korang semua nak tau,aku adalah insan paling malang lam bab2 cintan cintun nih,aku pn xtau nape.....hahaha!!
tapi..............lam banyak2 ksah cintan cintun aku,yg latest ni lah yg paling buat aku sedih+lemah semangat+ptus asa+bengOOm+mcm2 lah!!hahaha....susahkan lau kita terpaksa lepaskan org yg kita betul2 syg+cinta.......??nak xnak aku terpaksa jugak lepaskan die,sebab family die xrestui hubungan kami, cukuplah sekadar ni jr yg aku bagitau.......supaya korang dapat hayati cikit perasaan aku camna....hahaha!! tapi tulah...sedih memang sedih,tapi nak buat camna kan,soal family nih xleh buat main2...lam hal nih,aku xtau nak buat cmna,aku just boleh berdoa....mitak2 aku kuat nak hadapi semua nih.....n,tertunggu2 ape hikmah disebalik semua nih........arghhhh xnak cerita lagi lah,,sedihhhh kot!!hahahaha...

TAHNIAH!!!TAHNIAH!!TAHNIAH!!.......sebab pasukan kesayangan aku menang tadi!yeahhh!!
idup THE RED WARRIORS!!!hahaa....suke tul aku malam nih,dah la menang besar,ade live pulak kt RTM...tEmkiu RTM!!hahaha.....so,perkara yg melengkapkan hari aku semalam adalah futsal.............setelah 2 bulan xmain(cuti pose+raya,hahaha) semalam baru sambung main semula,makk aihhh semputtttttttt!!!!!hahaha.....tapi skill ade lagi,hak3!memang enjOy semalam main futsal,dapat jugak lupe kejap masalah aku......abih kul 1am,lepak2+minum sampai la kul 3am.......balik mandi2 terus buat blog nih,yeahh!!hahaha...

Blog nih bole dikatakan sebagai diari la kan??tempat kite nak luahkan ape yg kite rasa.....tambah2 lak org cam aku nih,member2 xramai.....lau masalah remeh2 bole la share ng member kan,lau dah masalah berkait ng hati ni,susah lah....nak pendam lam hati sorang2 kan lame2 jadi gilerr plak..hahaha...aku percaya,ramai lagi org diluar sana ade masalah yg lebih berat dari masalah aku ...so aku xleh berputus asa...aku akan tetap menunggu n redha....(pdahal hati dah hancur giler2 dah,haha)

 

1 comments:

Comot said...

hahah.. si kacak ni ade taman dalam jiwa.. silap2.. aade taman dalam hati.. muahahah~

ramai lagi ye.. bukan jdh kamu..:)